sakdas Merhabaa, oğlum 5 aylık ve doktoru bu ay yatağını ayırmamı 6. ayda odayı ayırmamı söyledi. Ben bunlara hiç hazır değilim, yapışık uyumaya çok alıştım 🥲 ayıran anneler süreç nasıl ilerledi acaba? Zor oluyor mu?
simseklivekalpli sakdas 8 9 aylıkken ayırdım. Zaten aynı odada kendi beşiğinde yatıyodu. Bir haftada alisti. Yer yadırgayan bir çocukmuş o yüzden bu kadar sürdü bizde. Çok iyi bir karar olduğunu düşünüyorum. 1 yaş öncesi ayırın mutlaka.
bahobaho sakdas çok erken bence. Bende 1 yaşındayken gece beslenmesini kesntikten sonra ayirmistim odasını.
sakdas Asyaveannesi04 hele oda ayırma için çok küçük ayıramam 😮💨 doktorumuza çok güvenmesem bi daha gitmeyeyim derdim 😒
cnsu77 sakdas erken bence ya benimki 8 buçuk aylık yatağı ayrı ama aynı odada yatıyoruz hala 1 yaşında ayırmayı düşünüyorum