Nusa13 Kızım 17aylık göz dışarı kayma oluyur iki gözendede yana bakiyor doktura götürdüm 3yaşa gibi oluyo böyle dedi ama göz dokturnada götürücem benim gibi yaşayan varmı🥺
Bluemoons Moralinizi bozmayın en kısa zamanda göz doktoruna görünsün 3 yaşa kadar özellikle tedavileri gözün daha kolay oluyor diye duymuştum. İnşallah bir sıkıntı kalmaz içiizi ferah tutun