baby441 heee yapacak bisey yok bebeğiniz küçük sanırım eşinizin anlayış göstermesi lazım utanacak bisey yok siz ona bir evlat verdiniz benim kızım 1,5 yaş olacak ben daha kendime yeni yeni bakmaya başladım eşimden bir şikayet duymadım ki şikayet edemez kusura bakmasın ben bir canlı dünyaya getirdim ve buyutmesi bakması hiç kolay değil essek değiller gözleri de kör değil herhalde goruyolardir zorluğunu sizde kendinizi üzmeyin büyüdükçe kendinizi tiplarsiniz şuan çok normal durumlar ki bende tek bakıyorum kimsem yok bu çok daha zor