Kızım 2 yaşına girecek 2 yaş aşısı olacak az kaldı aşı kartını kaybettim düşürdüm diye düşünüyorum çünkü evde bakmadığım yer kalmadı sağlık ocağında sıkıntı yapmazlar inşallah böyle bişey başına gelen varmı e nabıza düşüyor mu aşı takibi falan bilgisi olan varmı