Gizgiiiz ben de araştırıyorum bir yandan, ev ve odayla ilgili ben de bir şey bulamadım, ama şöyle bir bilgi buldum; koruyucu aile olduğunuzda çocuğun velayeti biyolojik ailesinde kalıyormuş ama yetiştiren siz oluyormuşsunuz, sadece haftasonu değil yani, birlikte yaşamak gibi. Bizim söylediğimiz sistem ise; gönüllü aile olarak geçiyormuş, yani komple beraber yaşamak değil de arada almak, orda ziyaret etmek gibi. Okudukça daha da aklım karıştı yani. Yarın arayıp direk bilgi alayım en iyisi. Şimdi benimki hazır uyumuşken ben de uyuyayım, malum anneyiz ya bize gece uzun 😂 bilgiler için size çok teşekkür ederim 🦋 yine konuşuruz umarım, iyi geceler 😊🌸