Kızımın saçlarını kıyamadım hiç kestirmedim, belki ondan belki de yapısal çünkü benim de saçlarım öyle ince telli, Ecowell şampuan aldım bir süredir kullanıyorum biraz fark etti gibi ama artık sanki uzamıyor sadece yeni saç çıkıyor sanırım, biraz uzamasını istiyorum ama ne kullanabilirim ne yapabilirim, biberiye yağı falan yapsam fıs fıs şeklinde banyolardan sonra falan kullansam faydası olur mu, önerilere açığım sizler ne kullandınız ne yaptınız zararı olmayan doğal içerikli şeyler arıyorum