nurcafune Bebeğim 3 aylık 1 aylıkken 4.5 kiloydu bugun tartıldık ve bebeğim 5800 gram erkek bebek bu ortalamın biraz altında neden böle yavaş kilo alıyor anne sütü veriyorum bu kilo normalmi sizce
87tugba Kızım 2 aylık bugün tartıldı 5.430 Gr ilk ay 1500 Gr aldı çünkü zayıf dogmustu ikinci ay azaldı tabi 3.ay dahada azalır yani siz yinede doktora bı danışın kilosu yüksek doğmuş sanırım bazı bekler içerde bazı bebekler dışarda daha iyi kilo alıyor