ber25 Kızlar selam uygun fiyatlı on bin bandında güzel dikey süpürge ihtiyacım var önerilerinizi bekliyorum 🫶🏻
alpmila ber25 bunu kullanıyorum yaklaşık 3 yıldır elim kolum diyebilirim cekiminden de cook memnunum hergün 3 kez açıyorum hiç sorun yaşamadık şükür https://ty.gl/zp6k5z038rtai
suheyla92 ber25 beklentiniz ve maddi gücünüzle alakalı ben uygun bisey istiyodum amacım kahvaltıdan sonra dökülen kırıntıları çekmek ya da oglumun sacintilarini hizlica süpürebilmekti kiwi dikey supurge aldim cok memnunum
cihanella Bende de philips dikey süpürge var. Çok ucuz değil ama dyson kadar da değil ve muhteşem iş çıkarıyor.
lunalunuay ber25 dyson hiç kullanmadım samsung jet 85 Kasım indiriminden 13.500 tlye aldım yeni ben beğendim
ber25 lunalunuay ay bende onu çok merak ediyorun açıkcası başlıkta onuda sorucaktım bir arkadaşım ve kayınvalidesi almış çok memnunmuş umarım sizde memnun kalırsınız aklımdaki soru uzun vadede çekim gücünde azalma olurmu :(
Mry0809- Marketlere gelen üç beş binliklik dikey süpürgelerden alıp kullananlar var mı bende onlardan almayı düşünüyorum kablosuz ve el süpürgesi olarak da kullanılabilen
lunalunuay ber25 onu ben de düşündüm umarım olmaz ben yeni aldım şu an çekim gücü orta modda beni tatmin ediyor