benanne13 zeynep1401 geceleri genelde 21-23 derece arasi oluyor uyku tulumu giyiyor 2 tog icine birsey giymiyor corapsiz uyuyor. 🙏🏻
fatmakstk zeynep1401 ev sıcak ama yinede çorapla bizim kız ayaklarıyla çok uğraşıyor kızartıyor 6 aylık hep çoraplayız
Hanabii Kızımın odası şuan 19 derece. İçerisinde kısa kollu atlet ve uzun ince alt üst pijama takımı var. Onun üzerinde de 2.5 tog uyku tulumu var ve ben çorap giydiriyorum. Hiç örtmüyorum tüm gece bu şekilde uyuyor.
maybeybi zeynep1401 21derece çorapsız uyuyor genelde ayakları sıcak oluyor bazen üşüyor o zamanda kendi uzun çoraplarımdan giydiriyorum ayağı içinde geziyor kan dolaşımını engellemiyor
yaraliceylanim zeynep1401 havaya bağlı buralarda biz kombi ile ısınamıyoruz sobayı acabilirsem çorapsız veya hava sıcaksa çorapsız esiyor ise sobayı yakamiyirum xorapli yatiyor
rumeysadc1 3aylık olduktan sonra çorapsız yatırmaya başladım uyku tulumu giydiriyorum bilerek büyük aldık bacak kısmı uzun geliyor ayakları içinde kalıyor sıcak oluyor o yüzden
Meryemozen zeynep1401 3 tog uyku tulumu icine uzun kollu zıbın üstüne normal bi kazak giydiriyorum altına bişey giydirmeden yatırıyorum icerisi de max. 21° oluyo
sevbur2305 zeynep1401 Genelde 22–24 derece oda sıcaklığı çorapsız uyuyor zaten bence yatarken çorap olmaması daha iyi hem dolaşım açısından hem de çoraptan dolayı ayaklar terlediği için hasta olma olasılığı yüksek ben araştırmıştım bunu dikkat etmek lazım
Milkmama zeynep1401 1 tog elyaflı uyku tulumu içine sadece atlet ve kilot çorap kullanmıyorum oda 22 -23 derece arası