Oğlum babasına, babası annesine aşırı benziyor. Hatta oğlumu kayınvalidem kucağına aldığında sanki ben değil de o dünyaya getirmiş gibi aşırı benziyor. Bir bebeğin bilekleri ve ayakları bu kadar aynısı olabilir mi mesela? 😄 Bana eğlenceli geliyor. Kendisine söylediğim zaman da, “Amannn kızım, kime benzerse benzesin hiç önemli değil. Sadece sağlıklı olsun yeter.” Diyor. 💛