mervekibb_ Kızlar kızım 4 aylıkken 7.120 kg bıy 63 cm çıktı ama ayına göre herkes çok küçük diyor gerçekten de çok küçük görünüyor sanki hiç gelişmiyor gibi ama kg alımı ilerliyor ek gıdaya geçince nasıl olur bilgili anneler beni bi aydınlatın lütfen
alpaslanmom_ mervekibb_ gerçekten de çok küçük görünüyor sanki hiç gelişmiyor gibi Şaka gibi kaç kilo olmalı 4 aylık bebek size göre hani küçük görünmemesi için ?
Dondurmalikahve mervekibb_ kızım 4 aylıkken 7.120 kg bıy 63 cm çıktı Bu ölçülerde 4 aylık bebek nasıl göze küçük gelebilir ki? Yazdığınız ölçüler 4 aylık bebeğe göre hiçte azımsanacak ölçüler değil ortalama değerin bir üstü bile.
cns29 İnsanlar boş konuşmak için yaratılmış sanki ayına göre maşallah kilo ve boyu çok iyi 450 600 gram alması bile bebek için iyiyken hele bence olumsuz boş laflara kulaklarını kapat bebeğin sağlıklı ise her ay kilo ve boy artışı oluyorsa takılma bazı bebekler minyon gözükür benim bebişde öyle
mervekibb_ cns29 bilmiyorum geçenlerde birisi sütün yaramıyor galiba dedi şok oldum çünkü doktorumda gayet iyi diyor bir elaleme yaranamadık vallaha ya
sarikavun mervekibb_ elaleme yaranma derdin olursa cok uzulursun. Benim kendi annem bile sutun yariyo yaramiyo lafini yapamaz ki kaldiki bi baskasi. Ne munasabet yani. Sinirinizi belli edin insanlara karsi bisi diyemesinler. Ben mama beriyodum annem vermesen mi bilmem ne gibi bisi demeye kalkti dedim annesi benim benden iyi kimse bilmez. Bi daha da gik diuemedi. Ki elaleme ne.
cns29 Siz kontrolde olun araştırın her ay olması gereken boy ve kiloda ise hiçbir gereksiz cümleyi kafanıza takıp canınızı sıkmayın
mervekibb_ Dondurmalikahve evet biliyorum gerçekten küçük görünüyor kafası küçük diye belkide bilmiyorum ay anlayamadım insanların tepkisinden dolayıda üzülüyorum artık
psikoanne Benim kızım 6 aylık daha yeni o kiloya ulaştı nesi küçük geliyor ki , insanlar benim içinde sütün yaramıyor vs vs diyor da takmıyorum. Kızım çok hareketli yediği gidiyor, gayet sağlıklı olduktan sonra kaş kilo olmuş umrumda olmaz