doga2535 bende aynı bu şekilde giydirdim. Gece kontrol ettiğimde eli ayağı buz gibiydi oda derecesi aynı dediğiniz gibi 22/23 dereceydi acaba üşüyor mu 1,6 tog mu giydirmeliyim. Benimde çocuğuma gece 2 den sonra bir şey oluyor. Gece 2 den beri yatamadım oturdum belim ağrıdı yatağa koydukça ağladı gözleri de kapalı. Artık benimde dayanacak gücüm kalmadı