Papatya-eylul88 adaatuna yoo doktor bisey demedi acikcasi benim fikrim.dogum kilomuz 3.270 grm sizin kÇ acaba
adaatuna Papatya-eylul88 3700 yani çok kilolu çocuk sevmiyorum ben zaten:) kilosunda da sıkıntı olsaydı doktor söylersi
adaatuna Papatya-eylul88 ben 2900 doğmuşum hep zayıf çocuktum ama gençlik itibariyle de hep 34-36 beden oldum 170 boyum var mutluydum yani😂 kilo çok önemli değil o yğzden