sifauzun2 cevizi havanda dovuyorum toz gibi oluyor . robot varsa ondada çekebilirsi. Meyve purelerine katiyorum. Muhallebilerine katiyorum . bazen sade veriyorm uzerine su iciriyorum. Omleti de sarisini ayırıyorum icine 1 tatli k lor peynir koyup cirpiyorum . az zeytinyağında tavada pisiriyorum cnm tereyaginda da pisirebilirsin . sonra minik minik parçalara bolup veriyorum cnm