23aylıgız bugune kadar bıyere koymadım nere gıttıysem goturdum ama herkesin arkasından aglıyo gitmek ıstıyo ve benı ıstemıyo dıye cok uzuluyorum herkez zaten anasını hıc aramıyo ıstemıyo lafları var nası düşkün olurki etrafımda okadar ufacık seye bağıran döven anneler var ve annelerine cok duskunler hıc dovmedım cok madır bağırırım kızarım ama benımkı sevmiyo beni😓okadar cok uzulıyprumki