Bugün gerçekten kendimi çok çaresiz hissettim oturdum avmnin ortasında hüngür hüngür ağladım. Kızımın geçmek bilmeyen kabızlığı var ne yaparsam yapayım düzeltemiyorum ergoterapiue başlamayı düşündüm artık sağlıksal herhangi bir sorunu yok sadece açıyor diye yapmak istemiyor duphalac asla içmiyor neye karıştırsam karıştırayım içmiyor lifli yemek yapmaktan gına geldi kabızlık yaşamaması adına sebze yemek yapmaktan aıkıldım kızım da yemekten sıkıldı gerçtwjn asla bir şey yemek istemiyor patates istiyor yapmıyorum pilav makarna istiyor yapmıyorum kabız olacak diye dışarı bile çıkamıyoruz her an sıkışması olur diye bugün artık dedim çocuk evde bunaldı iyice bi gezdireyim oyun alanlarında çocuklarla oynasın falan başta her şey güzeldi sonra kakam geldi dedi yapabilirsin dedim ellerini tuttum falan bacaklarını sıkıyor çığlık çığlığa bağırıyor yapamıyor insanları görmemeslik gelmeye çalıştım vs yapamadı tabi uyumak istedi sonra avmnin oyun alanındaki ailelerden birileri çocuğunuzun böyle bir sorunu varsa böyle yerlere getirmeyin bizim çocuklarımız da etkileniyor dedi diğer ailelerde ne diyorsunuz diye hesap sormadılar oranın çalışanları bile bir şey demedi kadın haklı der gibi baktılar yüzüme sonra kızımı aldım eve doğru yola koyuldum ama avmnin ortasında başladım ağlamaya bu böyle nasıl devam edefek diye okul yaşı geldiğinde Nolacak ya hiç düzelmezse bu süreç diye ağladım durdum kızımda beni öyle görünce üzüldü ama kendimi o kadar çaresiz kötü hissediyorum ki kaka tutma, kqbuzlık yaşayan aileler varsa beni çok anlayacaktır hiç iyi değilim sabaha kadar ağlasam rahatlayamam cimere avmnin internet sayfasına fa şikayetimi yazdım umarım orası fa tamamen kapanır