Arkadaşlar bu inat, istiyorum , yapacağım, ve sürekli ağlama sizlerde de var mı acaba 🥺 sanırım en zor zamanlari yaşıyoruz bebeklik sonrası.
Babane ile 6-7 aydır görüşüyoruz seviyor ve gidiyordu 1 aydır nerde ise o gelmesin , eggg , kötü sevmiyorum lafları var aşırı derecede.
Bazen durup durup bebeğine satasiyor, ilk kez markette bir şey için aşırı ağladı.
Ve sürekli barkod okumadan birseyleri almak istiyor.
En büyük problemimiz kulağına burnuna bisiler sokma çabası ve durup durup küsmeler sana küstüm baba , sana küstüm bebeği için (Ayşegül) hayır sevmiyorum, istemiyorum, gitmicem giymicem.
Ve asla boyama, etkinlik yapmak istemiyor ya park ya da TV istiyor 2 yaştan sonra sadece ramazan ayında TV açtık iftar vakti.
3 yaştan sonra da yani yaklaşık 1-2 aydır TV izliyor telofon hiç yok .