aysnrurun Herkese selamlarrrr 👋 9 Aylık bebişi olanlar nasılsınız, biz 9. aya girdiğimiz günden itibaren inanışmaz bir uykuya direnme,ekstra bir huysuzluk, gece iki saatte bir uyanma ve daha bir sürü 🥹 Bana lütfen yalnız olmadığımı söyleyinb
dgltkn aysnrurun 9,5 aylık buralara gelmeyin boyleeee bi huysuzluk ayağa kalkmak isteme düşme oturmak istememe iştahsızlık yani böyle birşey görmedim ben uyumak istemiyor saatlerce uyanık kalıyor gece yüz kere kalkıyoruz artık dayanamıyorum
osenses28 Bu gün 10. Ayımıza girdik aynı şekildeyiz asla uyumak istemiyor özellikle gecelerimiz facianın faciası sürekli gözü kapalı şekilde ağlıyor uykuya dalma süresi coooook uzadı ayakta sallayarak geçiyoruz uykuya hatta uyku eğitimi alsam mı diye düşünüyorum,düşünüyoruz eşimle ama suan da tam atak haftasındayız biraz daha bekleyeceğiz çünkü normalde gece max 1-2 kere kalkardı büyük ihtimalle gelişim sürecinden dolayı böyle ne yapacağımızı şaşırmış durumdayız aysnrurun
Saripapatyaannesi34 aysnrurun selamlaaar 9 ay 21 günlüğü 1 haftadır anamdan emdigim süt burnumdan geldi saat başı uyanıyor ağlıyor üst dişler geliyor ağzını asla elletmiyor çok düzenli uyurdu 1 haftadır mahvolduk ne zaman geccek acaba 😞
minikbeyd aysnrurun bzde 10 ay 3 günlüğüz şuan. 9.ay bizim için aşırı zor geçti aşırı amaaa ciddi anlam da çok yıpratıcı aşırı huysuz bi ay hiç birşeyden memnun olmuyor. Birde 9.ayda üst ön iki dişi çıktı hasta oldu peşine üst yan dişler patladı 2 hafta arayla 3 diş çıkardı. Ciddi anlamda zor hala huysuzluk devam birde sürekli kucak istiyor dizlerime yapışıyor al beni diye
hepyerdeyizz 1 yaş Sendromu … 😁 merak etmeyin çok şey öğreniyorlar yeni şeyler kesfediyorlar mesela yürümeyi ne bileyim ceee yapmayı alkış yapmayı Sıralamayı Oyuncak oynamayı dişleri çoğalıyor falan Mazur görün bebisleride .onların ellimde değil Geliisyorlar ve bu gelistiklerini gosteriyor huysuz mızmız olmaları .
byzus Konudan bağımsız biraz kafaya taktım da bilgili anneler bebeğim 8 aylık oldu hala babıldamıyor bababa dedede mama mama gibi sesler yok çığlık ve ağağağa gibi sesler çıkarıyor 9 aylık olup hala bizim gibi olan var mı normal mi endişelenmeli miyim doktorumuz 10. Ayı bekleyelim dexi ama rahat etmiyor tecrübeli olan annelerimiz varsa cevaplayabilir mi
eslem5 byzus benim kızımda 8 ay 19 günde baba dedi sdinra yavaş yavaş abla dede mama demeye başladı şuan 10 ay 18 gunluk
gokce21 byzus benim bebeğim de 8 aylık. Bababa dedede demiyor ama ğııkkk ba be falan tek heceli kelimeler çıkarıyor. Zamanla babıldayacaklar bence. Her bebek aynı değil. Bekleyelim 🥰
byzus eslem5 çok teşekkür ederim cevabınız için 🙏🏻❤️ gerçekten geriliyorum artık ilk bebek olunca bilemiyorum korkuyorum ister istemez Allah hepimizin evladını korusun 🤲🏻🌸
byzus gokce21 çığlık sosyal gülümseme var ama işte ğağa gibi kkkkk sss gibi sesler çıkarıyor babıldaması gecikti gibi hissediyorum ondan da korku panik oluyor inşallah hemencecik babıldar miniklerimiz 💕 kız mı erkek mi sizinki
aysnrurun byzus ben biraz geç döndüm kusura bakmayın ama bence de hiç tedirgin olmayın ve zamana bırakın 🌸🌸🌸
Elif2904 aysnrurun aynı durumdayız yaklaşık 8 aydan beri bu durumdayız ne gündüz ne gece uykusu var tükendim gerçekten gece boyu ayağımda sallıyorum bazen ama faydada etmiyor gece ne kadar uyumasada sabah 6 da uyanıyor çok yoruldum gerçekten hiç bir oyuncakla oynamıyor sürekli kucak istiyor ilgisi bişeyler le oyalamak imkansız
aysnrurun Elif2904 :(( biz bugün tam 10 aylık olduk şimdi üst dişleri patlıyor gibi uyku problemimiz hala aynı keşke birisi düzeleceğini söylese artık🥹
ygtarsatsra Elif2904 sanki bizi anlatmışsınız o kadar yıprandım ki çok yoruldum ne zaman geçecek çıldırmak üzereyim sabrım tükendi
ceylan2163 9 aylık oldu kızım ama bizim çilemiz 8.ayda başladı asla uyku nedir bilmiyor geceleri sürekli ağlıyor mamayı zor içiriyorum içmek ek gıda asla istemiyor gelişim olarak iyiyiz kilo boy emekliyor hatta tırmanmak istiyor bir çok keimeyi direk söylüyor ama artık bitsin istiyorum eski düzenimiz gelsin