Bebeğim 1 aylık bebek arabası pusetinden öne doğru araba düştü bebeğimde içinden öne doğru eğilir pozisyonda içinden cıktı 😭😭😭😭diğer kızıma bakıyım derken arabanın önü ağırlık yaptı bebeğim düştü.
Kafayı yedim o an dünyam basıma yıkıldı nasıl düştüğünü bile hatırlamıyorum sadvee alnını tutma yerine vurduğunu hatırlıyorummm hastaneye getirdim amaa iğrenç muamele doktorun ağzından cımbızla laf alıyorum müşadeye gönderdi sık sık kusması olursa skıntı tomografiye gerk yok yeni doğan dedi.
Tamam dedim şuan müşadedeyim aynı zamanda reflüsü de var kusmayla reflüyü nasıl ayırt edeym normaldede kusam bebek😭😭 bu durumu yaşayan varmıı.. Allahtan arkaya doğru kafa üstü düşmedi öne doğru araba öne düşünce içinden eğilerek önde doğru düştü ama ne olur ne olmaz diye getirdim😭