Bacılar daha yeni doğum yaptım 9 gün oldu sezeryanla oldu. Dikiş yerim su an kızarık düğümün olduğu yerden de irin akıyor diğer düğümün olduğu yer de kızarık ve şişik antibiyotik kullanıyorum iki gündür. Ne yapmam lazım geçmesi için normal mi bu durum acile gitmeye acıkcası korkuyorum zor bir doğum yaptım ve acı çekmekten korkuyorum😥