@gokkus7 rica ederim benimde ilk çocuğum ilk ay bende bu tedirginlikleri yaşadığım için postunuzu görünce direkt yazmak istedim.Bende çok korkuyordum acaba sıkıntı mı var diye ,insan sonradan bazı şeylerin normal olduğunu ögreniyor🌸Yinede kafanıza takılırsa moro refleksi ve uyku miyoklonusuna bakın videolardan anlarsınız,moroda birkaç ay sürer sonra azalarak gecer.