Canım normalde açılınca 3 hafta içinde tüketilmesi lazım. Keşke evden atsaydınız direk. Bebeğini gözlemle. Aşırı halsizlik, huysuzkuk, kusma ya da farklı bir durum görürsen acile götürürsün. Az bi mama içtiyse vucudu bi şekilde atar diye düşünüyorum. Stres yapma. Bundan sonra dikkat edersiniz. Üzme kendini