Fulyy Arkadaşlar oğlum 32 aylık 4 ay önce çiş kaka söylemeye başladı hemen de öğrendi ama üç gündür kakasını söylemiyor altına yapıyor başına gelen var mı sebep ne olabilir
adaatuna Fulyy benim kızımda da 2-3 ay sonra gerileme olmuştu 2-3 hafta. Evinize misafir felan mı geldi ya da bir değişiklik oldu mu
Fulyy binnur37 yaa çiş neyse ara ara üşüttü dicem de kakasını söylemiyor deli olcam tepki de vermiyorum korkmasın diye
binnur37 Fulyy Benimkinin kakasınıda altına yapmışlığı var .. Tepki vermeyincede normal olduğunu düşünüp yapmaya devam ediyorlar bende ne yapacağımı şaşırdım
Fulyy adaatuna yok canım ya kimseye gitmedik kimse de gelmedi kreşe gidiyor Orda mı bi şey oldu acaba
adaatuna Fulyy geçici dönemsel oluyor bağırmayın kızmayın tolerans gösterin sık sık tuvalete götürün alışacaktır