duyguu9 Bebeğim 40 günlük ve 4900 gr sleppy natural 1 numara bez kullanıyorduk ama dar gelmeye başladığını fark ettik 2 numaraya mı geçsek yoksa direk 3 mü alsak aradaki fark nasıldır sizce