sdm30_ asıl zorluk küçük ayaklanınca başladı , bunlar çok masum kalıyor. Malesef idare etmek sürekli arada kalmak çok ama çok zor. 2,5 yaşındaydı kızım kardeşi doğduğunda şimdi 4 yaşında kardeşi tam 1,5 yaş. Bazen görmezden geliyorum bazen uyarıyorum bazen sesim yükseliyor bugün öğretmenine anlatmış çok kırıldı içim o kadar çabama belki de oda haklı kendi içinde neler kopuyor bilemiyorum …