Kızım 3 buçuk yaşında kreşe gidiyor. Salı günü öğretmen mesaj attı kreşte birkaç çocukta bu hastalıktan var diye. Salıdan beri göndermiyorum bulaşmasın benim kıza diye. Dün akşam üzeri ateşi çıktı gece de çokk huzursuzdu dalgalı ateşi vardı sürekli. 10 dk ateşi çıkıyor 10 dk iniyor gibi. Bu akşam üzeri tekrar ateş başladı ateş düşürücü ile rahatlıyor. Son 4-5 gündür aşırı bir iştahsızlığı da var. Bu hastalık kızıma da bulaşmış olabilir mi? Nereden anlayacağım bunu