Biz bu yüzden bir gün yoğun bakımda yattık boş yere. Tabi ki benim gereksiz evhamlılığım yüzünden. Sürekli uyuyordu, mamasını içiyordu kakasını yapıyordu altını değiştiriyordum gene uyanmıyordu. Korktum sarılık oldu diye hastaneye götürdüm. Bütün testleri yaptılar hiçbir şey çıkmadı. Ama benim telaşımı gördükleri için bir gün gözlem altında tutalım dediler. Zaten bedenleri küçücük azcık uyanık kalsalar hemen yoruluyorlar uykuları geliyor çok normal. Tadını çıkarın 😊