Fgelemet nutellaa_ gardropsda alıcıya ekstra 100 tl koyuluyor diye biliyorum direk kargolasanız daha iyi sanki hesabınıza göndersek bursa da yakınmış
nutellaa_ Fgelemet evet hesaba gönderim olursa daha iyi olur 20 ₺ olarak açarım ilanı 150 ₺ hesaptan gönderisiniz bursadayım
nutellaa_ Merveeemeeliss satılmadı henüz yalnız hesaba gönderim yaparsınız 20 ₺ ilan açarım ordan da size 75 ₺ civarı kesinti yapar bilginiz olsun