Merhabalar emzirmeyi kestikten sonra ara ara sağ gögsümde batma yanma hissi oluyordu sonra bir regl öncesi çok ağrımaya başladı doktora gittim usg çektiler bir kitle varmış fibroadenom dediler daha önceden hiç çektirmediğim için var mıydı yok muydu bilmiyorum şimdi 6 ay da bir kontrol ediyorlar büyüme var mı diye o kadar genelde iyi huylu oluyormuş ağrı ve sızı yapabiliyor
Umarım hiç bir şey çıkmaz sevgiler🌸