Bebegim iki gündur yuksek atesli 39 ustu fitillere ragmen 38 altina nadir iniyor. Dun aksam doktora gittik 4 azi dis birden geliyor, 2 haftadir dis cikarma belirtileri vardi ve bir disi mor sisti ben apse yapti ondan ateslendi derken bogazinda anjin baslamis dedi ve antibiyotik vardi. Diş sebep olmus dedi. Boyle bir sey yasayan oldu mu? Disten kaynakli bagisiklik dusmus dedi ben de uşuttm mu acaba diyorum. Bugun baygindi cok korktum havale gecirmesinden.🫨 saatler sonra gözunu acti biraz kendine geldi☹️☹️☹️