kedili1anne yani ben bebeğimi kaybettim eğer doğumdan sonra bebekle ilgilenecek durumum olsaydı ona koştursaydım muhtemelen daha çok ağrım olurdu ama zaten gün içinde hareket alanım çok kısıtlı kendimi yormamaya dikkat ediyorum, tabi yürüyüşe falan çıktığımızda ağrıyınca moralim bozuluyor ama bu ağrı hep benle vardı alıştım diyebilirim yani şu an tek istediğim hamilelik öncesi kiloma dönmek, sen bi de bebeğinle ilgileniyorsun emzirmek uykusuzluk ruh halini de etkiliyordur bence bi doktora gözük sonra neler yapacağınıza karar verirsiniz belki doğumdan kaynaklı bir durum vardır