50krsvertirreekk Kızlar belirli bir miktar Türk parası var elimizde altına yatırmak istiyoruz ben çok anlamam sizce gram altın mı mantıklı olur yoksa ata altın mı bana bi fikir verir misiniz
NariNariKiminYari 50krsvertirreekk gram alırdım. Eskiden kesme altın alıyorduk aslında en mantıklısı oydu ama artık satışı yasaklandı
Bebegimm1 50krsvertirreekk yatırım için 24 ayar külçe altın almak mantıklı diğerlerini kullanmayacaksanız almayın arada baya al sat farkı çıkıyor
50krsvertirreekk Bebegimm1 yatırım için altın yapıp altında tutmak istiyoruz parayı malum Türk parasının değeri ortada
NariNariKiminYari 50krsvertirreekk tabii güvenilir olması lazım ama ben hiç sertifika aldığımızı hatırlamıyorum. Zaten şuanda satışı yok ama alımını yapıyorlar. Bende sürekli gram altın alıyorum kuyumcumuz böyle tavsiye etti