Normal diye düşünüyorum canım. Benim kızımda 11.5 aylık. Önceden Allah eyvah felan diyordu unuttu onayları. Şuan sadece baba meme mama diyor. Üzülüyorum ama yapıcak birşey yok. Bebekler bi gelişime çok odaklanınca diğer gelişimi bi süre bırakırlarmış. Benim kız bu sıra adım atıyor yavaş yavaş, ona bağlıyorum kendimce. Seninki de belki öyledir.