Mslll ayysuuu Eylül ayı yattı gözüküyormuş ama yatmamış . Bankacı sistemden bize de yattı olarak gözüküyor ama para yok 😁
irminc miranasaf06 emzirme ödeneği için başvuru yapmadım sadece doğum yardımına başvuru yaptım e devletten. Emzirme ödeneği yattıysa e devlette gözüküyor. Bi googlea yazın nereden bakacağınızı görürsünüz. 🤗🌸