Benim de bebeğim o aylarda yüz üstü yatardı engel olamazdım, bu şekilde yine o pozisyonda yatardı. Doktorum 1. Yaşına kadar yüz üstü yatmasını önermiyoruz demişti hatta. Bı sorun olmadı ama insan korkuyor yine de. Şuan 17 aylık yine aynı . Dönüyordu o zamanlar. Sizinde dönüyorsa korkmayın ama sık sık kontrol edin