prenses37 unu yagda kavuruyorum kokusu cikinca tavuk suyunu ekliyirum kaynamaya yakin 2 dis sarimsak ve limon skiyorum tavuklarinida ekliyorum uzerine tereyaginda toz kirmizi biber yakip gezdiriyorum ayni tarife havuc ve sehriyede ekledigim oluyo hatta yalanci iskembe gibi sirke bile koydugum oluyo