Merhaba bebeğime mama hipp organik Combiotik mama aldık teneke kutu bitirdi herhangi bir sorun olmadı mama hafif Sarı gibiydi. Şimdi aynı markanın kartın kutu mamasını aldık görüntüsü beyaza yakın bu normal mi? Bozuk olabilir mi ya da daha önce verdiğim bozuk mudur kullanan biri yardımcı olabilir mi hatta görsel varsa çok mutlu olurum