Bebeğim 2 buçuk aylık, 5.600 kilo. Doktor klamoks antibiyotik verdi. 3 gündür 2.5 ml veriyorum sabah akşam. Verdiğim günden beri ağzından burnundan fışkırtarak kusuyor. Acaba verdiğim doz fazla mı ya da antibiyotiği kessem mi? Doktora ulaşamadım. Hiç böyle bi yan etki başına gelen oldu mu acaba ?