cokbilmismom Orenda_ vişne ve Çağla zaten hiç yemedim ama kirazi severdim bu sene hiç almadık gerçekten
Tatlican Orenda_ Sakarya’da erik vardı. Vişne çok azdı hiç almadım. Kirazda azdı ama Bikaç sefer aldım. Çagla hiç almıyorum. Bir kere yemiştim sevemedim.
bidebayilistersenferiya Orenda_ don vurdu bu sene yazık oldu pazarda gördüm bir kere kiraz kilosu 350 TL idi
Pamukhanim_ Orenda_ çağla ve erik yemedim kiraz ve vişne bahçemizde var kiraz da çok azdı ama vişne vardı şükür
Dmt-01 Orenda_ yemedik valla çünkü manava bile gelmiyordu.Manavcı çok pahalı ben zaten 500 e alıyorum kaça satacam onu kim alacak filan demişti oyüzden getirmiyorum demişti.Pazardada hiç görmedim kiraz vişne erik vardı ama almadım hiç
Orenda_ Dmt-01 Bende hiç görmedim bizim burası daha çok dondan hasar aldı maalesef esnaf da haklı tabi
usenmedimyaptimbirvelet Orenda_ hepsinden yedim ama hep tadımlık. Yazık oldu önceki seneler kiraz çokluğundan şikayet ederdim topla topla btmezdi. Canım çekti diye eşim almış bi tabak 500 tl mi ne idi yazık ya o kadar pişman oldum ki şikayetlendiğime🙄
Orenda_ usenmedimyaptimbirvelet Diymi küçücük gibi görünüyor ama şükretmemiz gereken çok şey var verende o alan da o herşey onun emrinde hamdolsun bugüne 🤲🏻🥲
talhamamy Orenda_ erik yedik kiraz da bir kaç sefer olmadı güzel yoktu çok pahalıydı. Vişne hele buzluguma bile atardım her sene
Orenda_ talhamamy Bizimde bahçemizde vardı vişne ağaçları ama hepsinin meyvesi yandı soğuktan hiçbirini yiyemedim😒
Orenda_ [silindi] Hiçbirini yiyemeyen ben 😭Ay bende buzlukta geçen yıldan vişne kalmış da onu görünce aklıma geldi😄