med150216 biz bu sene Catamaran Quality times’a gittik. Otel temizlik yemek ve hizmet açısından çoook iyi denizi havuzu çalışanlar falan mükemmel ama gel gelelim herşey elinin altında odadan denize ve yemek restorana gitmek max 1,5 dakika. Biz bunu ilk başta aa süper bebekle yürümeyiz uğraşmayız diye yorumladık ama yani yemeklerde mükemmel olunca yedik yedik şiştik hareket alanı yok yiyip yiyip yattık 😂 eğer böyle bi yer arıyosanız mükemmel ama biz baya şiştik😂