merhaba marketten gelmiştim kızımın montunu asmaya gittim 2 dk o arada poşetten çikolatayı almış folyosuyla ısırmış ağzından çıkarmaya çalıştım ama beni görünce hemen yuttu çok küçük bir parçasını alabildim ağzından büyük bir ısırık almış çikolatadan bir şey olur mu deneyimleyen var mı bebeğim 16 ay 18 günlük
Yediği kadar folyoyu koparıp yuvarladım büyüklüğü bu şekilde