Kızım 8 buçk aylık . Bugün ebe çağırdı kontrole gittik. Geçen ay 8.950 gr olan kızım bu ay 7 buçuk kilo. Birşey yemiyor ama hep emziriyorm ek gıda düzgün yediği yom. Öle şeyler deniyorm ki aklınız çıkar ama yok yemiyor. İştah sıfır. Ebe dedi haftaya tekrar tartalım. Aynı ise çocuk doktoruma gidersiniz bi değerlerine bakjlsın dedi. Moralim bozuldu ya. Oğlm böle değildi aşırı iştahlıydı hep yerdi . Bu yemiyor artık vicdan azabı çekiyorm . Napıcam bn neler deneyim yemesi için. İştah açıcı pekmezler macunlar varmış bebekler içib alsam mı ki. Zararı olur mu