Kizlar bir hafta adetim gecikti doktora gittim ultrasonla baktı gebelik yok catlamamis yumurta kisti var dedi duphaston yazdı kullanıyorum bugün 4. Günüm ne zaman adet olurum bilen varmı doktor 5 gün kullan dedi bide gebelik olsa ultrasonla görürdü demi kan istemedi