[silindi] Kızlar yarın misafirlerim gelecek ne yapabilirim çayın yanına büyük ihtimal kalıcı gelecekler ama
Niyesordunbucevabi [silindi] Benimde misafirlerim vardı şehriye salatası tiramisu peynirli poğaça un kurabiyesi yaptım
momas [silindi] kaşık pastası var kedi diliyle yapılıyor çok kolay ve aşırı lezzetli. Ben eskiden bormacam yapardım ama artık tekli yapıyorum daha iyi oluyor
Minikcikler00 [silindi] kısır rulo börek veya poğaça triliçe ya da ıslak kek olabilir dondurma kurabiye veya tahinli kurabiye güzel oluyor canım
alpmila [silindi] gecen misafirim vardı Poğaca Küllü kurabiye(herkes çok beğendi) Kuru dolma Magnolya üzerine çikolata sos Patates kızartması salatası yaptım yogurtlu
Beyninizikullanmakucretsizdir Niyesordunbucevabi baya çeşit yapmışsın kız Maşallah ellerine sağlık 😍 postunda konuştuk ya o yüzden misafir durumunu biliyorum 😀
metomom vatdifak ben onun kekini bi türlü tutturamıyorum ya sütü dökünce sönüyor sıvılaşıyor en son yaptığımda öyle oldu çöpe atmak zorunda kaldım
vatdifak metomom Youtube yemek cenneti ndeki gelin pastası tarifini birebir yapıyorum. Tam tutuyor. Ilık su koyuyor keke. O güzel yapıyor bence.
Niyesordunbucevabi Beyninizikullanmakucretsizdir Sağol canısı valla içim rahat etmedi benim ufaklıktan vakit buldukça yaptım kolay tariflerden 🤣