Kitsu zelis_ugur96 belirli bir saati oluyor genelde. Akşam 9 du bizimkisi. Bir gün bir baktık akşam 9 olmuş ve ağlama krizi yok 🥲 3. Ayından sonra rahatladık biraz kendi gazini çıkarmaya başlamıştı
zelis_ugur96 Kitsu neyse ki geçirmişsiniz darısı başıma artık Allah hepimize her konuda yardımcı etsin inşallah 🤲🏻