bebisannesi_ Kızlar bebeğimde hırıltı olduğu için bu marka nebulizatör aldık serum fizyolojik koyup uyguladım ama öncesinde yıkayın falan yazmadığı için direkt koyup uyguladım lakin değişik bir koku vardı buharda plastik gibi normal mi?
ollaluna7 bebisannesi_ bizde de aynısı var böyle bir sorun yaşamadık ama bir kez yıkayıp kurulayıp o şekilde tekrar kullanmayı deneyin
serra2017 Bizde kullanıyoruz sadece sudan geçirip kullandık ilk seferinde herhangi bir koku olmadı. Yıkayıp tekrar kullandığınzda devam ederse sorun olabilir.
bebisannesi_ alinaaaaaaa bebeğim 4 aylık anlık fayda sağladı gibi ama sonrasında yine hırıltısı var geçmiyor bizimki