sevdecee ben 4 kere oldum ve en sonunda iğne ile sıvıyı alıp boşalttıklarında düzeldi. Sağarak besliyorum hala ama fazla emzirmek ya da sağmak da doğru değil daha çok uyarılıp süt üretiyo. Biri yazmış zaten ama Lesitin kullanabilirsin sağmadan önce sıcak sağdıktan sonra soğuk kompres şart. Şuan bebeğim 10,5 aylık hala sağıyorum ve dediğim gibi sıvı alındıktan sonra şişsede mastite çevirmedi Allahtan çok şükür