6 ay 2 günlük kızım bugün ek gıdaya başladı 😄 anneliğin en zor tarafı bu ek gıda derdim. Oğlum baya seçiçi bir bebekti. Aslında yalnışlarım oldu. Mesela ilk muz denetmiştim. Babasının israrıylaaa. Ve sonuç sebze istemiyordu. Bi kerecik bile o tadı alması yetiyormuş. Kızıma ilk havuç püresi verdim. Ama bu bebeğimde de bulamaç yapmayı düşünmüyorum. Normal püreler, çorbalarla devam edeceğim. kendi yemediğim hiçbirşeyi ona yedirmem yine.
Bu defa işim daha rahat önünden kalanı oğlum yiyor 😄 ben artıkları yiyip yiyip kilo almayacağım 🤣