Kizlar konu dışı gibi olacak ama gebelikten önce sadece iki dişimde tartar vardı geçenler de bi baktım neredeyse bütün dislerimde olmuş hemde çoğalmış sanırım gebelikteykem oldu bu kadar doktor kazima islemi yapiyor diye gitmek istemiorum ne yapabilirim bu konuda varmi bu durumu yaşayan