Gözlemlediğim. Bana tuhaf gelen ama normal mi olup olmadığını bilmediğim bir seyler var acaba bu ay grubunda sizde de var mı diye soruyorum. Öncelikle iki yaş sendromundayız her seye kriz yaşayabiliriz😀
-oyun hamurlarını oynarken karıştırmıyor teklif ettiğimde istemiyor öfkeleniyor
-yatagının baş ucundaki komodinin üzerine duşugunu koyacagı kafasında bir yer belirlemiş. Uykudan uyanup da içse o yere koymaya özen gösteriyor. Mesela sağ köşe gibi
- boyama yaprken elinde bir silgi hiç çizgiden taşsın istemiyor sürekli siliyor silmezsen sinirleniyor silgiyi kaldırsam döne döne onu arıyor
- bazı oyuncakları sepete koymuyorum tv ünitesi önüne falan koyuyorum. Onları da her seferinde oraya koyuyor. Ben toplarken sepete atarsam olmaz deyip alıp o belirlediği yere koyuyor.
Yani bunlar mizac olarak düzeni sevdiği için mi yoksa takıntı mı. Geçici mi pedagog ile görüsmeli miyim sizce